Statements van Quartz-lezers over de Iphone

De beste Apple-klanten blijven steeds vaker meer producten kopen. Uit een overzicht van 1.386 Quartz-lezers in september en oktober bleek dat de : de populairste telefoon is bij Apple’s nieuwste reeks nieuwe producten. Het stelde ook voor dat de verkoop van Apple Watch aanzienlijk kan groeien; 15% van de iPhone-gebruikers heeft gezegd dat ze van plan zijn om Apple watch bandjes te kopen met een nieuwe iPhone. Onder andere blijkt uit onze enquête dat iPhone X-kopers meer hebben om te besteden aan accessoires en diensten dan andere iPhone-kopers en meer direct van Apple kopen.  Bij een startprijs van $ 999 is de iPhone X de duurste telefoon die Apple verkoopt, en hebben deze kopers waarschijnlijk meer inkomsten in het algemeen en zijn waarschijnlijk grotere Apple-fans.

Hier zijn tien statements uit de onderzoeksresultaten.

Meer mensen plannen om een ​​iPhone X te kopen dan een iPhone 8

Meer dan de helft van degenen die zeggen dat ze van plan zijn een nieuwe iPhone te kopen, zeggen dat ze van plan zijn een iPhone X te kopen. 

iPhone X-kopers zijn van plan om sneller te kopen – meer dan 70% zijn van plan om snel of voor het einde van het jaar hun aankopen te doen.

Het lijkt erop dat veel mensen van plan zijn om een ​​iPhone X te kopen tussen de eerste beschikbaarheid op 3 november en het einde van het jaar.

Meer iPhone X-kopers zijn van plan om direct van Apple te kopen.

De bedoeling van de klanten van Apple kan alleen als positief worden gezien.

iPhone X-kopers zijn kopenvaak elke twee jaar een nieuwe Iphone.

iPhone X is duidelijk de favoriet van de gelovigen.

iPhone X-kopers zullen waarschijnlijk upgraden vanaf een iPhone 7, terwijl iPhone 8-kopers het meest waarschijnlijk zullen upgraden vanaf een iPhone 6 of 6s.

Aangezien iPhone X kopers de meest voorkomende kopers zijn, zullen ze waarschijnlijk ook upgraden van een iPhone 7 dan een oudere telefoon.

iPhone X kopers zijn van plan om twee keer zo veel te besteden aan accessoires en diensten als iPhone 8 kopers.

Niet alleen zijn iPhone X-kopers meer uitgegeven aan hun telefoons, ze zijn ook van plan om dubbel zoveel te besteden aan accessoires en diensten.

Een derde van de iPhone X-kopers is van plan een AirPower te kopen, een kwart plant om een ​​Apple Watch te kopen en een vijfde plant om een ​​HomePod te kopen.

Het lijkt erop dat consumenten een nieuw niveau van draadloos omarmen en plannen hebben om draadloos opladen (AirPower) en draadloze headset (AirPod) accessoires in fatsoenlijke proporites te kopen. Het bijhorende aantal horloges zou wel het grootste van het verhaal kunnen zijn. In de enquête zei 15% van de iPhone-gebruikers dat ze gepland hebben om een ​​horloge samen te kopen met een nieuwe iPhone. Als er 800 miljoen iPhone-gebruikers zijn, zou dat kunnen betekenen dat 120 miljoen horloges deze periode verkocht worden. 

De meest populaire redenen om te upgraden naar een iPhone X of iPhone 8 zijn om een ​​betere camera, snelheidstoename en draadloze opladen te krijgen.

Betere schermresolutie en grotere schermgrootte waren ook belangrijk, vooral bij oudere respondenten. De minst populaire redenen om te upgraden zijn FaceID, ondanks de marketinginspanningen van Apple.

“Mijn huidige telefoon werkt goed” is de meest populaire reden waarom iPhone-gebruikers niet willen upgraden gevolgd door “ik wil het geld niet uitgeven nu” en “ik ben van plan een Android-telefoon te kopen.”

In combinatie met de redenen om te upgraden lijkt de primaire vraag in de het hoofd van de mensen: Is mijn telefoon op dit moment goed genoeg of wil ik iets beter en sneller?

Mensen met een hogere inkomen hebben meer kans om een ​​iPhone X te kopen.

Misschien niet verrassend, er is een directe correlatie tussen inkomsten en een telefoon kopen: hoe hoger het inkomen, hoe hoger de interesse voor de duurste telefoons.

About