T-mobile klantenservice

De klantenservice van Tmobile staat altijd voor u klaar wanneer u een probleem heeft of met vragen zit over één van de producten/diensten van Tmobile. De Tmobile klantenservice scoort zeer hoog in verschillende onderzoeken naar klanttevredenheid. U mag dan ook zeer zeker verwachten dat u goed geholpen wordt, wanneer u de klantenservice van Tmobile belt. Desalniettemin streeft Tmobile er naar om foutloos de producten en diensten te leveren, maar mocht er toch eens een keer iets mis gaan, dan wilt de klantenservice u evengoed helpen door geduldig en klantgericht te werk te gaan.

Tmobile klantenservice ook op Social Media

U bent natuurlijk niet altijd in gelegenheid om de klantenservice van Tmobile te bellen. Bijvoorbeeld als u geen telefoon tot uw beschikking hebt. In dit geval kan u al uw vragen stellen via verschillende Social Media platformen waar Tmobile actief op is. Tmobile klantenservice is o.a. actief op de volgende Social Media:

  • Twitter
  • Facebook
  • Google plus
  • YouTube

Stelt u uw vraag via Social Media, dan krijgt u binnen één uur antwoord van het Webcare team. Heeft u liever persoonlijk advies, dan kunt u ook langs komen bij een Tmobile shop bij u in de buurt. U kunt een shop bij u in de buurt vinden via de pagina Tmobile klantenservice op de website van Tmobile. Ongeacht uw voorkeur, Tmobile biedt hulp op maat voor al haar klanten.

Tmobile klantenservice staat voor u klaar

Voor het snelste resultaat kan u kijken op de site van de klantenservice van Tmobile. Daar staat een lijst met Veel Gestelde Vragen. U kunt ook via de SelfService wijzer snel geholpen worden, zonder wachttijden en wanneer u het beste uitkomt. Daar vindt u bijvoorbeeld wat u dient te doen om uw oude nummer te behouden. Zoals gezegd, bij Tmobile klantenservice kunt u langs voor al vragen en problemen. De klantenservice van Tmobile helpt u graag.

http://deklantenservice.nl/bedrijven/t-mobile-klantenservice/